Alla inlägg under oktober 2010

<3

Av Emma Enberg - 29 oktober 2010 14:04


"Hej alla barn nu blir det barnprogram, nu ska vi se vad farbror Frej tar fram! Två clementiner och en banan så har vi gjort ett könsorgan!"


Moget jag vet...


Idag får man höstlov!   Måste dock först skriva klart min fucking uppsats om social kompetens och normer. Och i helgen skulle jag, karro och sandra egentligen till Kalmar, men ändrade planer...
Vi ska köpa skor på måndag istället och då se SAW 3D på biooo- awesooome!
















Miss the old times with u. But I'm sure we meet again.

 


  Dear God the only thing I ask of you
Is to hold him when I'm not around,
When I'm much too far away...





















Men ha det så bra nu alla, puss!  

Av Emma Enberg - 14 oktober 2010 10:38

Hmm skaffade nyss min första blogg!Omg, jag är inte alls efter alla andra Ska väl skriva lite längre inlägg senare men nu kollar jag bara hur det fungerar... Känns typ som att jag är en gammal tant som testar datorn för första gången och inte fattar nånting (Eller inte riktigt, men..)

Lägger iaf upp en grym låt så ni har nåt att lyssna påå, puss! 






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards