Direktlänk till inlägg 15 december 2010

Pissed off.

Av Emma Enberg - 15 december 2010 13:35

Så jävla sur just nu. Hade praktik för 2 veckor sen och gjorde av med ungefär 250 kr på luncher och bussresor,
enligt ett formulär skulle jag få tillbaka 200 kr. När jag pratar med ekomoni-Pia säger hon att kommunen inte har råd. Så jag får bara tillbaka 60 kr. Morr!   


Ajja, snart är det jul iaf, så då får man hoppas på nånting gott. Ska ju upp till storstan (Boden) och tjhilla i nån vecka. Åker tåg i hela 23 timmar för att ta mig dit, hur skojj som helst!  .. Eller? 

Haha Elise sitter och ropar "KEFF! KEEFF! Är det nån som är keff här? Hallå?" i korridoren och hon vet inte vad det betyder, hon bara säger det. Sen går det en kille i korridoren som heter Jeff hahahah x)

Men nu ska jag ha samhälls-prov. Vi ses snart!     

 
 
Sabina

Sabina

23 februari 2011 20:36

Jag är mäkta imponerad över din flitiga uppdateringa emmaaa! ;)

http://www.sabinawr.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Enberg - 10 december 2011 13:03

Tjena partypinglor!Jahapp, kalas idag då. Min brorson Oliver fyllde nämligen 9 år i torsdags. Dock vill han inte kalla det kalas, nej, det är ju en fezt. Såklart.  Han är för gammal för kalas. Jomenvisst   JAG är inte ens för gammal för kalas! Ska sj...

Av Emma Enberg - 7 december 2011 12:00


Extra-särskilt-underbar- Goddag!   Imorse vaknade jag av att brorsan gick ut, stängde ytterdörren, låste, låste upp, öppnade dörren, gick in, stängde, låste osv. Så jag var tvungen att gå upp för att se vafan han höll på med. Varför kunde han i...

Av Emma Enberg - 5 december 2011 13:00

Tjenixen! Hörde idag på radion om detta lilla skämt! Det är föräldrar som lurar deras barn att de åt upp allt deras Halloween-godis. Ni MÅSTE se barnens reaktioner!         Förövrigt så kom första snön idag. Ja, det har hänt än en gång. De...

Av Emma Enberg - 3 december 2011 14:32


God dag kära vänner! Är glad att jag sitter inomhus i värmen just nu. Ryser av att bara slänga en blick genom fönstret. Det spöregnar och stormar, som vanligt.         Idag på bussen hade alla ensamma människor tagit varsitt 2-säte på busse...

Av Emma Enberg - 1 december 2011 20:15


Tjooo folket!  Jag tänkte eventuellt försöka börja blogga på riktigt!Det gick inte så bra sist, ni kan ju se när sista inlägget skrevs haha!  Kommer isf försöka få med så många bitar av min vardag som möjligt, men ska ändå hålla en del privat, info...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards